Blö

Har inte mått så superbra idag, deppig och många tankar som snurrar. När jag kom hem från skolan så blev jag väl mött av en galen terv i hallen som tog sig några runder i lägenheten med rallyfart så mattorna flög åt alla håll och kanter. Tänkte träna lite med honom men jag mår inte bra nog för att traggla med lydnaden nu. Så det blev lite bollkastning, tänkte fota lite men det var för kallt för det. (blåste en hel del)
 
Köpte iallafall Pevaryl idag . Smörjde Izors tassar, han har ju fått svamp på en tass och blev tipsad om krämen som funkar! Smörjt tassarna alldels nyss, tog alla tassar när jag endå höll på. Masserade verkligen in krämen på den drabbade tassen. Får se hur lång tid det tar för svampen att försvinna.
 
Undrar om man kan få bort den röda missfärgningen på enkelt vis? På sjlva tassen mellan trampdynorna och soprren är han röd, klöpp bort all päls där och nu är hans inte alls lika röd. tunt trampdynan är han lite mörkröd men jag kan inte klippa mer där annars kommer jag att klippa i trampdynan.
 
Alla tips mottages!
 
Ska fortsätta med pluggandet, har idrottsprov imorgon och har ingen koll. Får se hur det går!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0