-

Sitter på bup och väntar på min tid, är 20 min tidig. Så typiskt mig att stressa så i onödan. Jaja, hellre att jag är tidig än sen.

Efter mötet ska jag skynda mig hem, ta mig packning och hunden och skynda mig till station. Åker upp till Söderhamn, hundarna har varit försvunna i 3 dagar!!! Polisen är inkopplad och det är fler än 700 som har delat ett inlägg som Lisa la ut på fb. Hoppas verkligen att de kommer hem snart eller att någon iallafall hör av sig att de sett hundarna. Ska ut och leta med izor, kanske kommer de fram då? Har inte för höga förhoppningar men endå. De känner mig och litar på mig så skulle jag se dem så skulle de kommit fram, garanterat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0