Mys

Mötte upp Amanda vid station kl 2, Izor gjore flera utfall mot hennes rottismix Raja. Vi gick ingenstans förän Izor satte ner och höll tyst. Efter ett tag så kunna vi gå, och efter det så var allt som bortglömt. Tillslut gick de brevid varandra och luktade på samma ställen. När vi kom hem till mig så fick Iz lägga sig i min säng och Raja som tiken heter la sig på golvet och sov. Vi hade koll så att Izor inte skulle hoppa ner till hnne just för att jag inte vet hur han skulle reagera. Efter en stunds pratande så skulle jag ut ut ur rummet och Izor hoppar ner på golvet och börjar lukta på Raja. Inge mer med det, sen luktade de på varandra och Izor stelnade till is och började sen bjuda till lek. Haha, tervar är så fula när de ska leka, de är så stela innan de börjar leka ordentligt!
 
Det slutade bra, Iz måste ha tyckt om Raja för han tvättade hennes ben och tassar. Så sött! 
När Amanda ocn Raja skulle åka hem till Bollnäs så följde jag med henne till station utan Izor för att sedan åka vidare till Denise. 
 
Spenderade ett par timmar där, vi kollade på film (Snabba Cash), pratade och fikade lite innan jag åkte hem igen. Iz är rastad och jag håller på att skriva med Sabina på fb, ska slå på en film snart hade jag tänkt. Undrar bara vilken? Det blir nog Hitta Nemo ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0