Morgon

Tog tåget till S-hamn kl 18.12 igår och var framme 19.00, drygt 2 timmar senare somnade jag och vaknade för någon timme sedan. Ska troligtvis dra ut i skogen senare idag, vi får se Har lite ont i nacken/ryggen men det gå nog över när jag börjat röra på mig lite 
 
Lilla Lovis (Lisas barnbarn) sitter brevid mig och vi pratar lite grann, Hon är så söt!!
 
Izor är jätte lugn och försiktig med barnen, han blöd Malte upp till lek men jag sa åt honom då eftersom jag såg på Malte att han tyckte att det var lite obehagligt när Izor studsade omkring och småskällde/morrade. Annars har det varit lugnt, Iz tycker jättemycket om dom, han följer efter dom vart dom än går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0