matlåda check

Har lagat vegansk korvstroganoff, gjorde ca 4 portioner så att jag kan ta med mig en matlåda till lunchen imorgon och frysa in resten. Råkade skära upp min tumme på en konservburk, det har slutat blöda men kan känner redan nu att det håller på att bli infekterat. Nåja...
 
Iz har ätit och tuggar nu på ett ben, jag tittar på Torka inga tårar utan handskar på SVT play. Jag älskar SVT play, att i lugn och ro kunna kolla på programmen som visats på tv. Det är finmang för mig som inte tittar på tv nå vidare ofta. Hade varit toppen om jag hade haft en egen tv på rummet, får se om jag kanske kommer över en billig tv. Tjock-tvn finns det alltid för en billig peng, kommer även behöva en sladd för att kunna koppla in tvn. Har inte något sånt uttag i rummet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0