Första snön

Den första snön kom idag, nu är den dock inte kvar (Tack och lov!) däremot är det svinkallt ute och blåser gör det också. Var ute i en 40-50 min med Iz men var tvungen att gå hem igen eftersom jag frös något otroligt trots ett par vantar, halsduk och mössa. Suck.
 
Blev bjuden på lunch av min chef på praktiken. Blev en grekisk sallad utan fetaost. De andra åt pizza, det var riktigt gott! Dagen har gått riktigt fort, helt plötsligt var klockan 4 och Marie (min chef) sa åt mig att gå hem. Vi får se vad för äventyr som väntar imorgon. Ska iallafall åka och hälsa på Denise, håller på att leta lite efter saker som hon kan få låna av mig och pyssla med. 
 
Fick även ett paket idag, halsbandet som jag vann på Facebook kom äntligen! Bild kommer imorgon, orkar inte fota nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0