dålig uppdatering

Praktiken går jättebra, hundarna är mysiga, personalerna är trevliga och jag trivs på hunddagiset/butiken. 
 
Iz har inte fått nå vidare aktivering de senaste dagarna, ska köra ett pass med honom imorgon om det inte spöregnar som det gjorde inatt. Fy säger jag bara. Ni kanske också fick uppleva detta eviga regnande. Tydligen var det storm också.
 
Har iallafall gjort en matlåda till imorgon, spaghetti och sojafärs. Den blev riktigt god. Ska slå på en film snart och bara ta det lugnt. Åker till Söderhamn i helgen, ska bli riktigt mysigt. Har saknat mina tervflickor ♥ och Lisa och Klas såklart.
 
Brände mitt finger gjorde jag också när jag lagade maten, det gör förbannat ont. Hoppas smärtan går över snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0