Dagen

Somnade tidigt igårkväll när jag mös med Izor. Så jag somnade gott, nä jag vaknade så låg han inte bredvid mig så då blev jag lite ledsen. Tänk om han va en liten nakenhund som gör allt för värme? Nä ja älskar min Iz fast han dissar mys med mig för att istället ligga på golvet där det är svalt.
 
Var ner till Nordost med Iz och hälsade på Anna en sväng och gick sen med vovvarna. Senare när jag kom hem så cyklade pappa och jag till Willys. Köpte massa gott och smått. Köpte även 10 STORA grisöron och en tuggring till prinsen. 
 


Kommentarer
Postat av: Johanna (joheck)

Haha gud! Det första jag se när jag kollar in din blogg är Izor med grisöron! Snyggingen! Det blir lite mer papillon av honom med dom^^.

Och så en riktig papillon också! Väldigt bra inlägg för att få mig intresserad av din blogg ;)
Dom är så otroligt fina Izor och Lisa <3

Svar: Haha, han klär bra i grisöron! Lite fransar på dem och wollah, han är en papillon!
Vad roligt att du gillar bloggen! :)
Ja dom är riktigt fina vovvarna. <3
Mandana Veysi

2012-10-31 @ 00:08:47
URL: http://jatteochdvarg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0