Bra dag

Vi träffade aldrig Hana och Asterix idag eftersom Asterix inte är van att jobba med så mycket störning än. Sabina och jag satte oss på bussen och mötte Cecilia och Elsa vid Lidl, gick in och handlade lite och sen gick vi till skogen. 
 
Det gick bra idag, Iz var inte riktigt med i svängarna idag kändes det som, han var väldigt uppe i varv. Efter ett par timmar i skogen gick C och E hem, jag och Sabina åkte ner till stan så gick jag hem därifrån.
 
Badade nyligen Izor så nu luktar han supergott! 
Imorgon har jag och Amanda bestämt oss för att ses, hon kommer hit till Gävle med hennes lilla vovve. Kommer bli jätteroligt, var länge sen nu jag träffade Amanda!
 
Jag ska gå och göra en macka snart, pappsen köpte med sig en färsk baugette till mig när han åkte till willys. Åhå så gott!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0