Agility

Eftermiddagen spenderades på klubben med klassen. Det var agility som stod på schemat som det gör varje onsdag. Emma, Sabina och jag bygde ihop en liten bana, vi blev indelade i 2 grupper. En grupp för dem som inte kommit så långt i agility och en för dem som kommit längre. (Det är helt sjukt att det går så bra för mig och Iz, haha allvarligttalat så är min handling pinsam). Vet inte hur många gånger jag snubblat över den där hunden, fast jag skyller lite på att han kommer i 190!
 
Vi fick ett gott skratt när Izor körde halva banan själv eftersom han var så taggad. Skulle sätta ner honom men då hoppar han över hindret och springer igenom hans älskade tunnel och sen kommer han tillbaka och är superlycklig. Haha.
 
Vi kom hem vid 3 tiden, vid 5 så mötte jag upp Sabina så gick vi till Filippasfoder och pratade lite. När vi var klara där så vandrade vi vidare till rastgården vid station och lät hundarna leka en stund. Senare kom Johanna och därefter J:s kompis Cornelia.
 
Kl 7 stod vi utanför polisstationen och tände ett varsitt ljus för de två hundarna som blev brutalt mördade.
 
Nu snart ska jag slå på en film för artt sen sova. Imorgonska vi vara på klubben, reteriverjakt står på schemat. Spännande! På förmiddagen kommer vi att få se hur reteriverjakt går till och på eftermiddagen får vi prova på, vi som vill!
 
Det blev en hel del videos från dagens agilitypass. De ligger som ni kanske ser på bloggen i ett varsitt inlägg, har ingen ork att fixa det så nu får det se ut så!
 
 
Inte nog med det, idag blir min fina Izor 20 månader gammal! mattes stora fina kille.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0