Veterinärtid bokat!

Det har bara regnat, regnat och regnat idag. Hade planerat att köra ett träningspass med Izor men icke. Efter skolan så gick jag ut med hundarna och efter det gick pappa och jag till Gefle HUND & KATTPRAKTIK och bokade röntgent och kastreringstid åt Izor.

På måndag ska han röntgas och på torsdag den 7 ska han kastreras.
När vi kom hem la jag ett godisspår åt honom. Han börjar bli riktigt duktig på det. Svansen går för fullt och nosen är i backen. Nu ligger han och tuggar på en tjurmuskel.

Är snart dags att köpa mera tugggrejer, tjurmuskel köper jag när dem har han kvar börjar ta slut, tuggben köper jag nog till veckan.

Fick även låna två jättefina halsband åt Izor. Han är så jäkla snygg i mörkblått, ska se om jag hittar ett liknanad halsband som jag fått låna av S i djuraffären.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0