Sjukling på promenad

Vakande ännu sämre idag, mådde kasst, näsan är täppt och rinner, tjock och slemmig i halsen och låter som en gammal tant.
Hade tänkt att vara hemma idag men Wictoria ringde mig och frågade om jag vela följa med på en promenad. "En kortis" sa jag, men det blev längre än så. Blev mycket fotande och pratade. Vi gick i bollan och efter det gick vi till stan där vi mötte upp W's pojkvän och därefter gick vi till djuraffären eftersom W's hund skulle få ett grisöra. Efter det gick Iz och jag hem, blev jätte kass igen när vi stod i hissen och efter mycket tvång så tvingade pappa mig att äta kinamat som han köpt eftersom jag inte ätit på nästan 2 dygn pga att jag varit så dålig. Fick inte i mig mycket mat alls men lite iallafall.

blir jag piggare imorgon så ska jag gå till Anna, har inte gått med lilla prinsessan på två dagar nu. Saknar henne!

Fotade en del idag, här kommer lite bilder.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0