Sjuk

Jag har varit jätte dålig hela dagen, hostat så mycket att jag nästan hostat upp blod. Haft yrsel och mått illa. Min läkare ringde mig och skrev ut ett recept åt min värk. Pappa åkte och hämtade ut medicinerna och jag har nästan varit helt smärtfri i 7 timmar. Har börjat få ont igen men det är nog dags att sova endå så. Har ätit så mycket mediciner så jag är helt groggy.

Idag fyller iallafall mina älskade harar 1 år! Fick jättefina bilder på dom av fodervärdarna. tänkt lite extra på mina långöron idag, de är så saknade.

I vilket fall så har Izor varit jätte snäll idag när jag mått så dåligt. Han har varit lugn och snäll.


Yra

Kommentarer
Postat av: Mli - Livet med en BJ ♥

Hej :) Okej, vad roligt. Vi köper faktiskt på Willys, där finns det både stora och små förpackningar. Även dom populära mozarella sticks, kika där :)



Vad har du för kanin? :) Himla fin!

2012-05-18 @ 07:43:25
URL: http://idamli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0