På bättringsvägen

Jag börjar bli bättre, tack och lov. Idag var det kanonfint väder ute, vi var ute rätt så länge, lilla Lisa njöt inte lika mycket av värmen. Hon håller på att fälla nu så hon har mycket tjock päls kvar. Izor är urfälld och "lider" inte lika mycket av värmen som Lisa.

Vi tog iallafall en runda runt Borgarskolan,  skvallrade med Izor, han fixade 4/5 hundmöten. Klicker och blodpudding är bra till mycket.

Imorgon ska jag till BUP efter det ska Sabina och jag åka till BK och träna lydnad och agility. Ska bli riktigt roligt, blir första gången som Izor och jag testar på agility. Ska se till att ha kameran laddad.

Nu stor han i sin biabädd och äter på en tuggring som han precis fått, knaspojken.

Har inte mycket att skriva, har inte hänt nå speciellt. Bloggar mer imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0