Mycket som händer

I förrigår var Izor och jag ute till S och banditerna i Skutskär för lek och bad. Vi hade en toppendag, förutom när Izor ramlade i Sabinas pool så hon slängde sig i och räddade honom. Jag satt i chock, herregud. Vet inte om jag han uppfatta att Izor simmade för sitt liv i poolen och Sabina hoppade i. Allt gick så fort.

Idag gick jag till Anna efter skolan och hon mådde inte bra alls, hon blev så dålig att jag ringde Janne som kom på direkten. Det slutade med att Anna fick åka till sjukhuset och Lisa är här hemma hos mig tills hon blir bättre.

Sabina kommer hit snart, hon ska sova över med banidterna då vi ska filma hundarna imorgon i skolan. Vi får se hur det går med 4 hundar.
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0