Hundens dag

Mötte upp Sabina 10 i 12 och sen andrade vi mot Öster. Det första vi gjorde var att gå en tipspromenad och sen fick våra hundar hälsa på Aussien Ozzy. Ozzy och Izor är i samma ålder och de rök ihop lite, så Iz fick vara kopplad medans S hundar och Ozzy lekte. Efter det gick vi till Kanalen där alla var, vi hade en jätte trevlig dag. Köpte en VGWBälte till Izor. Den sitter mycket bättre på honom än hans Easy Walk Professional. Och sen köpte jag en lott. Tyvärr vann jag ingenting på lotten, däremot kom jag på 12 plats på tipspromenaden. Tog sorteringskassar som man kan anväda flera gång, pappsen fick dem då han håller på med källsortering.

Efter det gick S och jag till hundrastgården för att träna lite lydnad, det går framåt men läggande under gång går inge vidare. Och jag kan bannemig inte höger och vänster! Måste lära mig det.

Senare gick jag och hämtade lilla Lisa så gick jag en sväng, när jag kom hem la jag ett godisspår åt Izor och nu är han helt slut. min fina prins.














Kommentarer
Postat av: Eira-spetsflickan

jättefin blogg!

2012-06-04 @ 14:21:26
URL: http://spetsflickan.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0