Fredagsmys

Tänkte mysa till det lite idag eftersom det är fredag.
Efter skolan följde pappsen med mig, vi hämtade Lisa och gick till Rusta för att köpa 2 stycken 70cm tjurmuskel. Man kan aldrig få för mycket av det.

Sen gick jag två svängar med hundarna och nu är jag hemma. Pappa är och köper kinamat åt mig och när han kommer så ska vi käka, efter det slår jag mig nog ner framför tvn en stund och ser om det är någonting bra på tv.

Imorgon om vädret är okej så ska jag och bästa Sabina och hundarna till bollan för att titta på en hundutställning. Blir jättebra träning för Izor. Tar nog med en halti (tråkigt nog) för säkerhetsskull, då har jag mer kontroll över honom när det blir så packat med hundar och människor. Han har inga problem med trånga utrymmen men man vet aldrig hur han reagerar när det är hundar överallt och nu när han är i sin värsta ålder.

I övermorgon ska vi iallafall till öster på Hundens dag, ska bli jätteroligt! Tar nog med kameran dit så det kommer upp lite bilder på bloggen, i värsta fall blir det mobilbilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0