Apportbock och hurtta sele

Efter skolan gick IZ och jag till Anna och hämtade Lisa, gick till djuraffären och köpte fågelmat åt Annas kanariefåglar, en rosa Hurtta sele åt Lisa och en apportbock åt Izor.

Se har det inte hänt så mycket mer, Anna mår inte alls bra längre. Det oroar mig väldigt mycket. Får hoppas att hon mår lite bättre imorgon.

Testade iallafall apportbocken med Izor och han tar den i mun, antingen släpper an den direkt eller så tuggar han på den innan han släpper den. Vi har lång träning framför oss.

Om vi känner oss startklara till augusti så ska vi tävla i lydnad. Den 29 maj har vi en lydnadstävling i skolan som vi ska delta i, jättebra träning för augusti!

Jag har sagt det flera gånger me nnu ska det banne mig bli gjort. Till veckan ska jag boka kastrerings/rötgentid åt Izor. Herregud vad nervös jag är, tänk om någonting händer under kastreringen?!

Nej får tänka på annat, ska kolla till min potatisgratäng nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0