Sliten brud

Idag började jag skolan igen, jisses vad det inte känns bra. Var så sjukt trött idag och är fortfarande lika trött fast jag druckit energidryck. Hmm..
Vi var iallafall 3 stycken i klassen idag då resten av klassen hade kompledigt, det var skitskönt.
Hela förmiddagen ägnade vi tid åt att fixa hos djuren och mysa med dem, satt och mös med våran boa Barbro, sedan tvångsmatade vi en dvärg skäggagam som inte mår så bra.
Gustav tog upp våran blåtungade skink så jag äntligen fick klappa den!
Sedan tog han upp våran groda som jag inte sett en enda gång sedan jag började skolan. Haha.

Efter att vi hade fixat inne hos de djuren så gick vi in till smådjursrummet och fixade där, klippte kaninens klor då de var för långa, tog även ett marsvins klor på samma gång.

Efter lunchen gick vi ut med våran hundkundskapslärare och hundarna, de fick springa av sig i rastgården vid station. Efter det gick vi in igen, och sen skulle vi ut. Haha, vi tog med hundarna och skulle till Söder's zoo för att köpa frolix, gerbilsand och en krabba.

Kajsa döpte krabban till Arnold, haha så sött! Efter att vi kommit tillbaka så skulle vi tvätta Svantes tassar (en hund) så vi satte honom i hundkaret och fixade det, sedan fönade vi tassarna och efter det skulle vi klippa pälsen mellan tassarna på honom och sist klippa klorna.

Efter det slutade vi, då mötte bästa Sabina och banditerna upp mig så gick vi hem till mig för att hämta Iz.
Vi gick sedan mot rastgården vid station och monstrerna fick leka.
Efter någon halvtimme kom Wictoria med hennes hund, vi gick nästa på en gång då och Sabina skulle ta bussen hem.

Wictoria och jag tog en snabbrunda i bollan med hundarna sen var jag tvungen att sticka hem, lär plugga som en idiot inför provet imorgon. Känner att jag kommer faila totalt.


Skinken

Boan Barbro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0