VGW bälte

Måste först och främst tacka alla som kommit med tips och råd via bloggen, mailen och facebook. Det värmer otroligt mycket. ♥

Idag har Iz och jag slappat, vaknade vid 11 tiden och Izor låg och sov bredvid mig hela tiden. När vi klev upp så åt båda frukost och Izor fick sin medicin. Efter det gick vi en liten promenad och efter det har jag kollat på tv och Iz har sovit.

Vid 5 tiden fick han ett litet mellanmål (färskfoder och ett grisöra) och nu tuggar han på en tjurmuskel. Kl 19.00 var jag på Öster och hämtade mitt VGW bälte.

Ska strax gå och släppa lös långöronen så att de får sträcka lite på benen. Sen blir det nog en film.

Kommentarer
Postat av: frida

Sv: nej vet hur det är :/

Sommaren 2010, skämdes vi nästan att gå ut med Lillan, för hon åt dåligt pga värmen. Men sedan gick honom upp igen över vintern som tur var. Hon har såna perioder varje år, inte mycket man kan göra!

Hoppas din gosse går upp mer nu :)

2012-06-11 @ 22:21:55
URL: http://diaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0