Sommarlov!

Kl 18.30 var vi på Läkerolarena och hade avslutningsmiddag med skolan, och nu har jag sommarlov! Så otroligt skönt. Kunna umgås med vänner, träna hund, fota och njuta av sommaren.

Imorgon ska jag vara hundvakt åt Sabinas banditerer medan de åker på Ålandsbåten under dagen. Kommer att bli jättemysigt att ha banditerna här, men ändå konstigt att Sabina inte är med!

I övermorgon ska Iz kastreras, så jag kommer att ha fullt upp ett tag, men det kommer nog att gå bra!
Har inte så mycket mer att säga, ska strax gå ut en sista sväng med Izor och sen ska jag nog lägga mig för kvällen!

Justja! Sabina har blivit svarthårig, hon passar verkligen i det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0