Sol

Det är jättefint väder idag, kanske går ut och fotar senare. Var iallafall på sjukhuset halv 11 idag och gjorde EKG. Usch tycker inte alls att det är roligt men nu är det gjort och alla värden ser bra ut.
Hämtade ut lite medicin på en gång, när jag kom hem så fixade jag iordning en varma koppen och har inte gjort någonting sen dess förutom att varit inne på forum och kollat lite.
Det är sjukt trist att inte kunna göra saker nu, visst skulle jag kunna lämna honom hemma men det finns inte i min världskarta. Jag vill vara aktiv med min hund, vi får stå ut ett par dagar. Om 3 dagar ska stygnen bort, om ett par dagar ska Denise och jag ses och träna med hundarna. Skönt att göra någonting!!
Bilden är sne, jag vet. Men jag tycker om den iallfall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0