Skitväder

Det regnar ena stunden och är sol andra. Inte alls roligt.
Var på BUP idag och pratade lite, efter det gick syrran och jag till Willy's eftersom vi skulle köpa sånt som jag tycker om att äta då jag sällan äter. Jag har väldigt svårt när det kommer till mat, skulle jag få välja så skulle jag helst inte äta alls.  Det slutade iallafall med att vi köpte grejer till smörgåstårta istället, vi drar och handlar om någon dag.

När vi kom hem blev jag attackerad av Izor med pussar, han börjar bli sig själv, älskade mongohund. Gick en promenad med honom efter att jag lämnade varorna i köket. När vi kom hem så började vi fixa med smörgåstårtorna. Det kommer nog bli asgott! Självklart är min helt vegansk!

Izor fick smaka en bit gurka, han var lite tveksam först men det gick ner.
nu ligger han och sover och jag ska snart kolla på tv. Är jättetrött
¨.
En tjej på Ifokus hade ritat en bild på Izor som hon skickade åt mig, jäklar vad hon är duktig på att rita. Izor är inte lätt att rita men hon har lyckats riktigt bra! Tycker att det är jätteroligt när folk vill rita av mina bilder. Och det är alltid lika roligt att få se resultaten. Bilden är ritad av Signe Hellgren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0