Matlagning

Pappa var sugen på potatisgratäng så jag håller på att slänga ihop en nu, potatisen räckte inte till så han är påväg till affären nu och köper mer. 
 
Iz har även fått lite tuggisar, den sista åt han upp idag så pappa cyklade till Dollarstore och köpte 2 förpackningar åt mig, det blev 100 kr för några stycken. Inte så farligt, betalar 25kr för en tuggring.
 
Det har iallafall slutat regna nu så jag ska snart gå en rund med Izor.
En header har inte kommit upp heller för den delen, ska se om någon har lust att fixa en åt mig då jag själv inte alls har fantasi eller ork till det.
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Dollarstore är schysst, framförallt när det gäller tugg till hundar! :)
Jag kan säkert peta ihop en header åt dig, men du kan ju dra iväg ett mail till mig, så kan vi gå in lite närmare på det. :)

2012-06-29 @ 15:56:11
URL: http://hundtokiga.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0