Söderhamn på fredag

Jag fick ett sms av Lisa idag om jag kunna vara hundvakt åt mina älskade tervflickor. Självklart, har endå planerat en tripp upp dit men det har inte blivit av. Så Izor och jag åker på fredag eftermiddag/kväll och stannar den tisdag den 17. Den 18 ska Sabina, jag och hennes familj upp till Dalarna och vara där i 6 dagar. Hoppas vädret blir fint, det kommer nog bli underbart! 
 
Sist vi var upp var vi bara där i en dag och det var jättemysigt men nu blir det en vecka! Vi kommer att åka till Orsa camping och campa, sen minns jag faktist inte? haha. Det finns iallafall ett badställe där, vet inte om det är hundvänligt. Annars får vi smyga dit på natten och låta hundarna röja. 
 
Kameran följer med upp till Söderhamn och självklart till Dalarna. Tror inte någon dator följer med, vet inte om vi kommer att kunna koppla upp oss på internet? vet att jag kan koppla upp mig från mobilen men sist krånglad det. hmm, vi får helt enkelt se hur det blir! Annars ska jag försöka blogga via telefonen om blogg.se appen vill fungera! I över en vecka har jag nämligen inte kunnat logga in. Har tagit bort appen och hämtat den igen. Flera flera gånger utan något resultat. Väldigt synd. Får annars låna Sabinas telefon och blogga från den!
 
En bild på Izor, Pandora och Milla när vi var dit upp i Februari.

Kommentarer
Postat av: Sabina Pettersson

Min bloggapp funkar inte heller sen dom gjorde om :((
Vi kommer vara i stugan också!

Svar: Nu funkar appen igen, flrstid det när jag kollade din blogg. Vi får ta och grilla när jag kommer hem tycker jag. mums <3
Mandana Veysi

2012-07-10 @ 01:14:42
URL: http://anibaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0