Seg hund?

Izor blev jättetrött när vi kom hem för en stun sedan, jag som hade tänkt att köra ett lydnadspass med honom idag. Får ta det imorgon när han är piggare, känns inge vidare att träna med en trött hund. Då kan jag passa på att städa mitt rum, dammsuga, vädra, torka golv och fixa lite. Det behövs kan jag säga. Ska tina någon kött eller kycklingbit åt Izor som han får efter kvällsmaten. 
 
Pratade lite med Carla och hon ska köpa två kamprullar åt mig med två handtag som hon tar med från Malmö. hon får betalt när hon kommer hit. Kanon! Då blir det betydligt lättare att kampa med honom när man har ett bättre grepp om rullen. 
 
Det blir nog inte Söderhamn imorgon eftersom Lisa inte svarat på smset, men åker till 99% ut i veckan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0