Packar

Vaxnade runt 7 tiden på kvällen idag, hjälp! satte på datorn och gjorde ingenting förnst klockan blev 8. Gick upp, gav Izor kvällsmat, gick ut och gav kaninerna mat och lät dem springa av sig en stund. Nu kommer de inte att få komma ut på ett par dagar då jag åker bort imorgon.
 
Håller iallafall på att packa lite nu. Vet som sagt inte hur länge jag stannar.
Till mig:
* Kläder till mig
* Hårprodukter 
* Hårborste
* Kamera + kameraladdare + USB
* Dator 
* Hygienprodukter
* Telefonladdare
* Två kort som Lisa och Klas ska få utav mig
* Cigg
* Pengar
 
Till Izor:
* Spårlina
* VGW bälte
* Halsband
* Hundmat (4-5 korvar)
* Tuggben
* Klicker
* Hundgodis
* Koppel
* Kamprulle
 
Fattas det någonting? Åh, det kommer att bli tungt!

Kommentarer
Postat av: Sabina Pettersson

Bajspåsar!

Svar: Sabina, säg någongång jag INTE har bajspåsar på mig ;)
Mandana Veysi

2012-07-13 @ 02:10:33
URL: http://anibaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0