Nya selen från adcanis.se

När Iz och jag kom hem idag så hade pappa hämtat ut mitt paket från adcanis.se jag deltog i en kampanj där man skickar in sitt stryphalsband och får en sele gratis. Adcanis vill inte att hundägare ska använda stryp på sina hundar och det tycker jag är bra, toppen! Jag använder inte stryp på Izor men fick med ett när jag köpte honom så det skickade jag in. 
 
När jag skulle välja sele så var storleken som passade Iz slut. Så jag fick ta en storlek större, de från företaget trodde att den skulle vara lite för stor men icke! Den sitter jätte bra på honom. 
 
Tyvärr är kampanjen slut nu, de fick in hela 500 stryphalsband från hundägare. Det är jätte bra, det är säkert många som har köpt halsband för att skicka in men de flesta har nog skickat in sina halsband.
 
Igår innan jag åkte hem så var Lisa och jag över till grannnen och fotade deras små kattungar. Åh, de var så söta. Vela verkligen ta med mig en hem! blev i stortsätt bara bilder på lilla honan eftersom hon var en riktig linslus. Hanen som jag blev kär i rejsade runt i huset. Jag är ingen kattmänniska men långhåriga katter älskar jag! och lilla hanen var långhårig. 
 
Grannen har väldigt många katter men en hona skulle jag ta med mig hem om jag hade fått för pappa. Hon är så vacker men skygg. Hon är svart, långhårig med gröna ögon. Vackra, vackra katt.
 
Ska kolla igenom kattbilderna och laddar upp några sen! nu ska jag äta någonting.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0