Mys med kattungen

Har suttit i ateljén och myst med lilla kattungen. Han är inte alls rädd för mig, han kommer när jag ropar. Eller ja säger "kisskisskisskiss" sådr som man gör med kattungar. Jag får klappa på honom utan att han reagerar,  får klia magen och bära honom. Vi har lekt med en pingisboll och en ihop knyckad pappersbit. Lättroade djur! Sen blev lillen trött så jag la mig i sängen och han hoppade upp och kurrade ihop sig brevid mig. Myspojken!
 
Vädret har varit jättedåligt, det åskade och spöregnade ett tag. Trodde att vi skulle få sitta inne resten av dagen men nu är det sol och himlen börjar bli blå. Konstigt väder. I Gävle har det till och med haglat!? 
 
Nästa sommar ska jag och Sabina troligtivs köpa tågluffarkort, vi ska åka till bla England och Frankrike. Och självklart till Ungern för att gå å Ozora! Ozora blir det i vilket fall som helst. Så nu ska det bannemig sparas pengar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0