Kort uppdatering från oss

Vi ska snart göra kväller, eller jag ska. Iz har redan somnat efter att ha rejsat omkring som en tok enda sen vi kom hit. gossen har inte kunnat sitta still en sekund, han har fått belgarryck och sprungit i 190 flera varv runt huset, sprungit in, sprungit ut, försökt få igång tikarna, sprungit mer och ännu lite mer. Förstår att han är trött nu, snacka om överskottsenergi. 
 
Imorgon om det inte är kokhett ute så tänkte jag träna Izen en stund. Vet inte om det går att träna på åkern nu, får gå ut imorgon och kika. Annars kan jag träna i trädgården. Troligtvis åker vi till stranden med hundarna så att de får bada lite. 
 
Sist jag var här så var vi över till grannen så att jag fick fota kattungarna. Nu har lilla hanen flyttat hit, min favorit! så söt. Han är en riktig tuffing fast allt är endå väldigt läskigt. Förstår det ,han har bott här i ett dygn. Han har fortfarande inget namn, Lisa och jag ska komma på ett namn åt honom. Han har inte fått hälsa på de andra katterna eller hundarna än, katterna får han hälsa på när han boat in sig ordentligt. Och hundarna får han hälsa på i samma veva som med katterna. vi får se när Iz och missen får ses. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0