Baddags för Izor

Efter sista kvällspromenaden så ska Izor badas. Vi får se hur det går... Nej det brukar inte vara några problem, Duschslangen är lite läskig i början men sen är det lugnt. 
 
Vi är iallafall hemma nu, ögat ser lite bättre ut, ögonvitan är fortfarande röd. Men ögat rinner ingenting än så länge. Ska tvätta rent det så fort det börjar rinna/kladda. Nu ligger han och tuggar på ett ben, utmattad kille. 
 
Berättade även för pappa om den stackars killen som avled. Han blev väldigt chockad, och medan jag berättade så började jag må lite dåligt. Kan inte riktigt fatta att människan som låg där på marken var död. Och jag kan verkligen inte få bort bilden i huvudet på när den stackars 23(?) åringen stod där på gräset på sina knän och inte kunna säga ett ljud. Han var i sånt chocktillstånd att jag blef helt gråtfärdig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0