åhh

Skrev ett jättelångt inlägg men glömde tydligten att publicera det. 
Lite kort då. Jag har under en tid haft kontakt med en tjej i Malmö som heter Carla, vi fick kontakt genom fb då hon också har en terv. Vi har skrivit med varandra under en tid och jag tycker verkligen om henne fast vi aldrig har träffats. Vi började planera att hon skulle komma hit med sin tervflicka Misti och hennes blandrastik Manshita, så imorse frågade jag pappa om det var okej och det var det. Så nu har jag skickat iväg ett PM på facebook till Carla så att hon kan boka tågbiljetter för nästa vecka kommer dom hit!  
Det ska bli så roligt, hoppa att vädret är bra så att vi kan vara ute hela dagarna. Självklart måste Sabina komma ner med Arach så han får träffa fina Misti!
 
Nu ska jag gå ut en sväng med Iz, det kommer att börja regna när som helst så det blir nog ingen träning utomhus idag. Iz verkar väldigt trött endå. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0