-

Sjukt, skrev ett jättelångt inlägg om hur jag mått idag och hur jag faktist mår. Men när jag skulle publicera det så försvann inlägget. Det kanske var lika bra, jag tror inte det är meningen att jag ska berätta för alla om mig och mina demoner och brister. 
 
Jaja, har ingen större lust att skriva om vad vi gjort idag för faktum så har vi inte gjort ett piss förutom att ha åkt hem från Sabina. 
 
Jag kan iallafall berätta att jag fått ett jättefint nomehalsband av Sabina till Iz, jag har i månader letat efter ett likadant men har inte hittat ett någonstans. Har sökt på nätet men hittade bara 2 som liknade det men de var inte alls lika fina. Jag är så sjukt glad för att jag fick halsbandet. Han är så fruktansvärt fin i det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0