Spya

Fick höra av pappa idag när jag pratade med honom i telefon att Izor hade spytt ner hela hallen. Han var jätteorolig och tyckte så synd om Izor.

Jag förklarade att det kunna vara köttbullarna han fick som belöning igår när vi tränade, eller så kan han ha stoppat i sig någonting olämpligt.

När han senare kom med Izor så var han sitt gamla ja. Han blev så glad när han såg mig så att han började dansa. Hoppa omkring och lät lite som en säl, min goplutt.

Var till veterinärkliniken och bokade tid för Izors 1årsspruta. Den 13 feb kl 17.00 ska vi vara på Gävle Hund&Katt praktik.

Efter att vi bokat tid så gick vi till djuraffären och testade en antidrag sele, den modellen som jag vill ha var för liten. Nyss fick jag veta av en vän att den går att ställa om, de sa de i djuraffären ingenting om. Så imorgon ska vi dit och köpa en.

Blev två svängar till djuraffären, efter skolan gick jag dit och köpte ett märgben och tuggben till Lisa.
Izor snodde några tuggisar av henne, tror inte hon är så glad att Izor flyttat hem till oss. Min lilla sessa. Puss på henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0