Seg dag

Jag har inte alls varit på humör idag, allt har varit drygt. Mycket i skolan, huvudvärk och två dragiga hundar. Izor är så stressad när vi är i "stan" så härdanefter går jag själv ut med Lisa, Izor får stanna hemma så tar vi promenader här i området då han är betydligt lugnare här.

Måste träna bort att han är så dragig, det är jobbigt för både honom och mig.
När vi kom hem så fick han mat, han är duktig på att äta nu så jag ska öka dosen mat åt honom.
Sedan fick han att grisöra att tugga på medans jag lagade mat.

Jag ska äta och sedan plugga, åh vad jag längtar till att det ska bli helg.
På lördag ska jag och Sabina gå ut med hundarna, jag tar bara med Izor. Han ska få leka med Sabinas Tervueren Arach. Det ska bli roligt då Izor bara fått leka med en annan hund en kort stund under tiden han bott hos mig. Och det är extra roligt att det är en terv, lika ras leker bäst som vissa säger.

Nu ska jag kolla till maten och se om den är klar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0