Klickerträning

Idag var det dags att gå till skolan, jag var sjukt trött och vela inte lämna Prinsen ♥ Men jag kan inte strunta i skolan. Dagen var seg, jag tror att de flesta var riktigt trötta idag.
Iallafall så hade vi projekt och mitt och Gustavs arbetsområde var Interjuv. Så vi begav oss till stan för att interjuva människor, kan säga att det var nästintill omöjligt.

Efter skolan mötte pappa iallafall mig med Izor, vi gjorde ett byte, jag fick Izor och pappa fick min tunga väska så gick vi på promenad sen.
Hämtade Lisa och det gick jättebra, dom går bra ihop nu mina hjärtan.

När vi kom hem så fick han kvällsmaten, han åt upp alltihopa. Det känns jättebra.
Sedan körde vi lite klickerträning, inte nå vidare seriöst utan bara för att få honom mer fokuserad på mig än på omgivningen då allt är så nytt.

Efter träningen så slockade prinsen direkt.  Nu ligger han i min säng och sover tungt. Jag vet att han inte skulle få vara i min säng, men det är så mysigt när han ligger tätt intill är så söt! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0