Världens bästa hund ♥

Idag har vi tränat en bra stund. Izor har gått jättefint i koppel och haft mycket ögonkontakt.
Vi tränade även ligg utomhus med störning av bla biltrafik och cyklister.

När vi kom hem så kollade jag om ungarna levde.
Båda två levde men de var inte så varma. Jag beslöt mig för att hjälpa Yra med att fixa ett bo åt hennes ungar.
Tog in en burbotten (till en gallerbur) fyllde både transportburen där ungarna ligger och bottendelen till inneburen med halm. Ungarna verkar lugnare.

Tog upp ungarna och kollade på dem, de är inte så runda som jag hoppades på att de skulle vara.
Izor fick nosa lite försiktigt på dem och han skötte sig EXEMPLARISKT. Jag tror att han vet att det är småsmå bebisar som man ska vara försiktig med.

Nu ska Iz och jag träna lite fotposition. Det behövs.


Min fina på alla ♥ dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0