Shopping

Igår innan vi tåg tåget hem så passade jag på att handla lite. Fick med mig en hel del saker faktiskt. Och mina födelsedagspresenter/julklappar, blir ett litet bildbomb.

Izor ligger förövrigt och funderar hur han ska få ur godiset ur aktiveringsbollen. Knepigt!

Inköpt:

Min nya supersnygga klocka!

Izors kampleksak som saknar boll då han bet sönder den

En godisbag

Tre stycken kollegieblock

Hårnålar

Hårsnoddar

Häftmassa

Lite godis

Och två lådor med märgben

Presenter:

Perfekt, har börjat lagt i några mynt i den än!

En stor lila kopp som jag älskar! Den är stor nog att man kan äta soppa ur den. Tycker att det är betydligt godare att sitta med en stor mugg soppa än soppa i en skål!

En vegetarisk matlagningbok, Lisa hittade inge veganbok men det är inte det lättaste. Bara att jag byter ut mejeriprodukterna från recepten i denna bok!

En bok som jag ska läsa, den verkar bra!

Ett koppel till Izor, så typiskt att jag hade köpt en likadant fast med brunt handtag, jaja ena dagen kanske jag vill ha brunt handtag och sedan svart.

Denna present var väl mer riktad till Izor.
Efterso han hade tuggat sönder sin aktiveringsboll så fick han Milla och Pandoras då de aldrig använder den.
På bilden är den lite blöt. Den har legat ute hela vintern så färgen har lossnat en del. Men det gör absolut ingenting, den är lika bra iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0