Nu är du stor Izor!

Izor fick sin spruta idag, han var jätteduktig. Inne på kliniken satt det redan två hundar och Izor gick in och hade kontakt med mig hela tiden. När det var våran tid så gick vi in till ett rum, en veterinär kom in och Izor hälsade på henne. Han fick sprutan och så var det klart! Så duktig!!

Det lite mindre roligare är att jag fick ett ca pris på vad kastreringen kommer att gå på, "- ca 7-8000 skulle jag tro" Jag höll på att tuppa av när kvinnan bakom disken sa det till mig.
Jaja, det är väl bara att snåla på pengar nu. Vi tänker kastrera honom när jag är ledig i minst två veckor! Så troligtvis blir det till sommarlovet.

När jag kom hem så hade pappa varit till apoteket och hämtat mina sömntabletter, kanon! Jag fick även mina alvedon forte då vanliga alvedon som köps i affär inte hjälper mig ett dugg.

Nu sitter en glad terv bredvid mig och flinar. Haha, mongohund. Jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Sabina

Så jävla dyrt? Herregud. Det är ju mycket dyrare än att kastrera en tik.

2012-02-13 @ 19:20:56
URL: http://shepherds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0