Mys

Slutade skolan tidigare idag, gick då hem och ingen Izor hälsade mig välkommen. Nåja, gick till mitt rum för att lämna väskan, tittade ut genom fönstret och såg pappsen och Izor ute i solen.

När de kom hem så gömde jag mig, det kanske inte var det bästa jag kunnat göra då Iz blev överlycklig när han hittade mig. Gofisen!

Izor har varit jättedålig på att äta så jag tinade en kycklingvinge åt honom. Den gick ner, dock var jag tvungen att hålla i den åt honom. Annars vela han inte ha. Blää! Jag avskyr kött, speciellt rått!

När jag "glömde bort" kycklingen så fick jag ett meddelande på WF av Robin, vi ska ta en sväng med hundarna. Dock tar han inte med sig alla tre idag utan bara Vida. 

Tar med mig kameran, vet dock inte om det blir några bra bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0