Kloklippning

Idag vaknade jag runt åtta tiden, mådde inte nå vidare så jag somnade om. Vaknade vid halv 10 igen och klev upp. Gjorde iordning allt i slow motion och kom fram till att jag lika gärna kunna äta lunch hemma och rasta Izor på en gång.
Sagt och gjort, jätte fint väder idag också. När vi kom in så fixade jag åt djuren, sen begav jag mig till skolan.

När jag kom in i skolan såg jag massor av hundar, några i klassen tog med sina hundar som vi skulle ha i lektionerna. V 16 är det min tur att ta med Iz.
Vi tränade lite iallafall och sedan blev det lite genomgång av några frågor. Efter det fick vi gå hem.

När jag kom hem mådde jag inte jättebra, la mig och vilade med Izor, sen tränade vi lite.
När pappa kom hem så gick han ut med honom en sväng. 

Sen var det dags för kloklippning, det gick bättre än sist.  Han låg någorlunda still.
Nu gör det inte lika ont när han kommer med klorna. haha. Jag är så stolt över min prins!

Nu tittar jag på Simpsons och pluggar, ska lägga mig snart. Hopas jag mår bättre imorgon så att jag orkar träna Iz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0