Huset fullt av tervar

Izor och jag kom fram till Söderhamn kl 5, han skötte sig hur bra som helst påtåget! Han klev på frivilligt och kastade sig på ett säte så fort vi satte oss ner. Sedan kunna han inte bestämma sig för om han skulle ligga på golvet eller på stolen.

Tillslut somnade han på sätet bredvid mig med nosen på mitt knä.

Lisa och Klas mötte upp oss och jag hälsade på dem först, sedan var det Izors tur. Han nosade lite försiktigt på dem men var tveksam. 

Väl framme på gården så gick jag in och hälsade på hundarna först, sedan fick dem komma ut och hälsa på Izor. De lekte och härjade.

Nu ska jag snart lägga mig för att sova, Izor är lite orolig då jag stängt in mig med honom i sovrummet+vardagsrummet eftersom han är på de andra hundarna hela tiden.

Han kommer sova gott inatt kan jag lova.

Imorgon ska vi grilla och ha tervträff, Bingen kommer över. Ska bli jätteroligt! Kameran laddar jag imorgon bitti.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0