Äntligen hemma

Kom hem nyss, åh vad jag har saknat prinsen. Min fina prins. Kan inte tänka mig ett liv utan honom.
Nu ligger han och äter ben i sängen, jaja det går väl gå. Så länge det inte blir äckliga köttben i sängen i framtiden. Usch. Är vegan så lite schysst får han vara mot matte då jag är så snäll mot honom och ska vänja honom vid rått kött. Fy, det är så äckligt. Men hunden ska inte vara utan bara för att jag har satt stopp för kött/mejeriprodukter. Han ska vara hund!

Idag tog iallafall jag och Johanna livmoderhalscancer sprutan.  alla sa att den gjorde så ont men jag bara skrattade när sprutan togs. Det lät jätteroligt från den när vaccinet tröcks in i muskeln. Jag har ingenting emot sprutor, jag gillar faktist det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0