Åker hem idag

Ledsen för den dåliga uppdateringen, glömde helt bort att blogga igår.

Idag ska iallafall jag och prinsen åka hem igen. Jag vill inte göra det! Tror inte att prinsen heller vill det.

Iallafall, under tiden vi har varit här så har han lärt sig att gå i trappor! Jg har ingen aning om han kunna gå i trappor i sitt förra hem men nu springer han upp och ner utan problem.

Allt började med att jag vela lära honom att gå i trappor, lockade upp honom, tillslut gick han nästan upp. Tog då ett koppel och satte på honom och gick lugnt, då var det inga problem för honom att gå upp, han var inte stressade eller så.

Sen kunna han inte komma ner så jag bar ner honom. Efter det har det bara rullat på, han springer upp och ner hela tiden. Goprinsen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0