17 år idag

Idag fyller jag 17 år. Det firade Izor med att spy galla på min strumpa innan jag drog till skolan idag.

Bytte strumpor och gick till skolan, vi hade engelska och efter det gick jag hem och rastade prinsen.
Efter det gick jag tillbaka till skolan och hade matte, sen projekt de sista tre timmarna.

När jag kom hem mös jag lite med Izor och sedan åkte jag på ett möte.

Kom hem för en halvtimme sen och ska äta någonting, sen ska jag däcka framför tvn till kl 7, då ska jag plugga.
Efter det ska jag packa iför imorgon. Ska bli så kul att träffa Lisa och Klas igen. Och vovvarna såklart! Mina prinsessor!


Kommentarer
Postat av: Michaela

Grattis i efterskott! :)

2012-02-24 @ 18:15:18
URL: http://mnordlin.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0