Tidig kväll

Det blir en tidig kväll för mig, ska upp tidigit imorgon, bussen till hundmässan går kl 08.00 från station.
Ska göra ett par mackor att ha med mig då jag är tveksam till att de har någonting veganskt som jag skulle kunna köpa på plats. Sen är det så förbannat dyrt med mat och dryck på sånna här mässor/utställningar.
 
Nåja, idag har vi promenerat tillsammans med Wictoria och Wilma, sen när vi kom hem tränade jag lite smått med Iz, ska fortsätta med det en sväng sen innan jag lägger mig. Snacka om störning att ha Lisa springandes runt oss när Izor håller 100% fokus på mig. Ska stänga ut henne i ett annat rum framöver, det stör mig väldigt mycket att ha henne springandes runt benen för att hon vill ha en godis.
 
Har även fått ett litet paket i brevlådan, det var ett pris som jag vann på en facebook tävling. Denna gång vann jag e-cigaretter. Det är lika roligt varje gång att vinna någonting! Däremot så är mina facebook kamrater inte lika roade med allt jag gillar och delar. Men det får dem leva med, haha.
 
Det kom även papper från jordbruksverket ang ägarbyte på Lisa. Fick två exemplar av samma papper som skulle fyllas i. Jag misstänker att jag ska behålla det ena pappret som ett ägarbevis. Men jag är inte helt säker så jag har mailat dem och får förhoppningsvis svar på måndag.
 
 

Kommentarer
Postat av: Michaela

Det är inte att spara för ägarbevis, ägarbevis får du på posten när det registrerats hos Jordbruksverket.

Svar: Så båda papperna ska skickar in?
Mandana Veysi

2012-12-14 @ 19:25:45
URL: http://mnordlin.wordpress.com
Postat av: Michaela

Nej, bara ett av dem. Man behöver inte få dem i brevlådan egentligen, jag fyllde i och skrev ut direkt på datorn. Blanketten går att ladda ned från jordbruksverkets hemsida.

Svar: Tack för svaret. De hade råkade skicka ut ett papper för mycket, fick svar av dem idag.
Mandana Veysi

2012-12-18 @ 21:32:16
URL: http://mnordlin.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0