Stockholm hundmässa

Vi åkte kl 08.10 imorse och var i Gävle 19.10 drygt, det var varit en fantastisk dag med MYCKET skratt och glädje. Jag Emma och Kajsa gick tillsammans, jag har aldrig riktigt pratat med Kajsa då hon går i djurklassen och började nu efter sommarlovet, hon är verkligen helskön. Vi tittade på hundar, fotade, skrattade och shoppade. Går inte att beskria dagen bättre. Dagen slutade med enorm träningsvärk i kroppen pga alla kassar med provpåsar samt ryggsäcken full med saker jag köpt.
 
Träffade på Felicia med hennes bc Alfons som jobbar som terapihund samt Johanna med hennes bc mix Robbie, även han arbetar som terapihund. Det var riktigt roligt att få träffa ägarna och även hundarna! 
 
Vi gick och tittade i nästan alla rasmonter och klappade på alla möjliga hundar, stora, små, krulliga, eller med dreads, lockiga eller nakna. Tänk så många olika raser på ett och samma ställe. 
 
Tänker inte skriva någonting långt nu, har massor av bilder ni ska få se istället! bilderna blev kassa rent av men man ser tack och lov att det är hundar!
 
Köpte iallafall:
1 säck Precepts plus (1kg) 
2 kamprullar, varv den ena var i läder
3 burkar träningsgodis
1 bok där jag kan samla alla Izors papper från skk
10 pressade tuggben
2 påsar med långa grissvansar (10 stk/frp)
1 påse med korta grissvansar (20 stk)
2 påsar Orijen hundmat (skulle tro att det är ca 400g i en påse)
 
Sen fick jag en hel drös med provpåsar på torrfoder så nu behöver inte lilla Lisa mat på länge! Skönt det.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0