Mitt år 2012

Här kommer en liten kort överblick över hur mitt år har sett ut
 
Januari:
Red Goblin's Izor flyttade hem till mig den 22 januari och livet har inte varit lugnt sen dess. Han är det bästa som har hänt mig.
 
Februari:
Izor fyllde 1 år och jag fyllde 17 år.
På alla hjärtans dag födde min belgiska hare 3 ungar som tråkigt nog avled 2 dygn senare.
 
Mars:
Gick en 9 timmars promenad med Izor och med en fd vän och hennes hundar. Det blev mycket bus och spring. 
Samt att Izor fick leka med en Whippet

April:
Into flyttade till sin fodervärd i Örebro (till sin uppfödare)
Även Yra flyttade till sin fodervärd i Skåne.
 
Maj:
Izor och jag debuterade i lydnad
 
Juni:
Izor kastrerades och var en mycket olycklighund under de veckorna han inte fick aktiveras.
 
Juli:
Blev en hel del badande med Izors hundvänner samt hundträning.
 
Augusti:
Carla och Misti kommer hit på besök från Malmö, är så glad att vi träffades. Och snart ses vi igen!
 
September:
Jobbade på hundutställningen i Högbo i 3 dagar, det var tre väldigt roliga dagar!
Milla och Pandora rymde även, efter 3 dygn hittade vi dem skräckslagna i skogen.
 
Oktober:
Tränat en hel del agility och det går riktigt bra!
 
November:
Började med en Shy feeder B kur för Izor, blev rekomenderad av en uppfödare och det har gett resultat!
 
December:
Varit på Hundmässan i sthlm och shoppat och tittat på alla möjliga hundar.
Lisa har flyttat in till oss och nu är det första julen som jag har fått firat med min egna hund (hade bara med mig Izor till Söderhamn)
 
Har alltid drömt om att få fira jul med min hund och nu gick drömmen i uppfyllelse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0