Jullov

Nu har jag fått jullov då, somnade vid 6 imorse, fattar inte varför jag inte höll mig vaken bara. Fast iofs hade jag redan varit vaken ett dygn innan, missade i vilket fall avslutningen på skolan. Suck... Vaknade någon minut över 11 och vi började kl 08.30 och slutade kl 11.00..
 
Ute är det grått och trist, har ingen större lust att gå ut över huvudtaget idag, men ut ska vi! Eventuellt tar jag med mig kameran, hade varit roligt att få lite bilder på vovvarna men vi får se helt enkelt.
 
Pratade med Lisa igår, tar ett tåg som går vid 12 på söndag, så åker jag hem på onsdag igen. Har inte köpt julklappar till alla som ska ha, de får något i efterhand. Har köpt en present till min syster och till L&K. 
 
Just nu har jag inte mycket att säga. är fruktansvärt seg i huvudet. ska mysa lite med fjärilen. Hon är extremt kelig den hunden, vet inte hur hon ska ligga eller sitta när man myser. Gosegrisen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0