Julbak

Jag, Lisa och Agnes håller på för fullt med mat och bak lagning. 
Har gjort chokladbollar samt skalat en hel del potatis och morötter. Agnes som också är vegan håller på att göra vegansk köttbullar, jansons, potatisgratäng och massor av annat! Lisa gör vanlig jansons, rotfruktslåda m.m 

Vi ska snart göra knäck och annat gott. Granen har vi även tagit in och ska klä lite senare, 
Det hände en tragisk sak tidigare idag men det är bra nu, allt är som vanligt igen. 
 
Har druckit en kopp kaffe och ätit lite pepparkakor så jag tar och bloggar lite nu när jag tagit en liten paus. 
 
Iz lever rövare som vanligt och är såååå glad nu, det är nästan en meter snö i trädgården som de inte har skottat (de har skottat en liten gång) så där springer han omkring och leker med en boll så fort han bli utsläppt, 
 
Det är riktigt mysigt här nu, hoppas de där hemma också har det mysigt. Hinner ev träffa min syster när jag åker hem, lilla Lisa har det nog toppen nu och blir bortskämd med mys och kel. På tal om det, måste ringa min syster och se om hon har gett Lisa mat. Samt säga hur mycket mat hon ska ha per dag. 
 
Nu ska jag fortsätta hjälpa till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0